13. kapitola: Kde da je konec příběhu pastýřka Marcela, s
jinými událostmi
Více začala být zjištěné den balkony na východě, když pět z
šesti pastýřů růže bylo probudit Don Quijote a decille, kdyby to bylo ještě za
účelem uvidí slavný pohřeb Zlatoústý, a oni by mu společnost. Don Quijote, kdo
nechtěl, vstal a poslal do Sancho, že mu sedlo a pannel zároveň, což dělal s
velkou pečlivostí a totéž se pak na jejich cestě. A neušli čtvrt legua, když
přes cestu viděl přicházející k nim až do šesti pastýřů, oblečený v ovčí
černochů a hlavy korunován věnce Cypress a hořké oleandry. Každý přinesl tlustou
hůl Holly v ruce. přišel s nimi také dva jemné muže i ostřílený koně na cestě,
s další tři číšníci nohy, který je doprovázel.
V setkávají zdvořile
pozdravil a pokládají si navzájem syrovátková, věděl, že všechny míří na
pohřební místo a tak začal chodit společně. Jeden z těch, na koni, se
spolujezdcem mu řekl:-Zdá se mi, pane Vivaldo, než musíme dobře zaměstnaným
zpoždění, že jsme způsob, jak vidět tento slavný pohřeb, který nemusí být
slavný, neboť tyto pastory nám řekli podivnosti, tak mrtvá pastýř jako vraždící
pastor. Tak to se mi zdá, řekl Vivaldo a neřekl jsem zpoždění denně, ale čtyři
dostal do zájmu vás vidím. Don Quijote se jich zeptal, co se dozvěděl o Marcela
a Zlatoústý. Walker řekl, že ráno bylo zjištěno, že s těmito pastýře a že tím,
že je vidí v tom, že smutný, že oblek žádal příležitosti tím, že to šlo tímto
způsobem; jeden z nich řekl, počítá eztranezas a krásy pastýřka s názvem
Marcela a lásky z mnoha, že recuestaban, se smrtí té Zlatoústý, k jehož pohřeb
by byl. Konečně Pierre řekl, co Don Quijote počítala.
Přestal, řečí a
začíná další, se ptá, že Vivaldo byl nazýván Don Quijote, co byla událost,
která ho jít ozbrojené v které móda tak mírumilovná. Ke kterému odpověděl Don
Quijote:-povolání mé cvičení souhlas nebo povolení, že chodím jinak; dobrý
krok, dar a zbytek tam byly vynalezeny pro měkké dvořané; více práce, úzkost a
zbraně byly jen vymyslel a udělal pro ty, kteří na světě zvané knights-errant,
které, ačkoli nedůstojné, jsem tím vůbec. Jen slyšel, když měli všichni ho jako
šílenec a zjistěte více a vidět, jaký druh šílenství byl jeho, obrátil se k
Vivaldo knights-errant zeptat, co znamená. -Nemáte vaše čtení uctívá, řekl Don
Quijote, Anály a Dějiny Anglie, kde jsou slavné úspěchy krále Artuše, který
neustále v naší kastilština romance nazývá králem Artús, který je starobylé a
společné tradice ve všech království Velké Británie, který tento král nezemřel,
ale pokud okouzlení se stal Raven , a že časy vrátit vládnout a sbírat své
království a žezlo. atrakce, jehož příčina nesmí být prokázáno žádné Raven
některé mrtvé anglicky tam od té doby na to? Jak dobrý král tentokrát byl
zavedl slavný pořadí rytířství Rytíři kulatého stolu a prošel bez chybějící bod
lásek že Don lanzarote jezera s Queen Guinevere, prostřednice má Dellosské a sabidora,
které takto vyznamenáni Duano Quitanona, kde se narodil slavný romantika, a tak
stáčení v našem Španělsko z :
Nikdy nebyl rytíř
Dámy, sloužil tak
dobře,
Jak se Lanzarote
Když přišla Bretaně;
s že pokrok tak sladký a tak měkká silná a milující skutky.
Od té doby ruku v ruce se pořadí rytířství protahování a strečink pro mnoho a
různých částech světa. a ve byl slavný a známý pro jeho delikátní statečný
Amadis Galie se všemi jejich děti a vnoučata do páté generace a udatný
Felixmarte Hyrcania a chválil nikdy řádně Tirante el Blanco a to téměř v našich
dnech jsme viděli a komunikovat, a slyšíme udatný a neporazitelný rytíř don
Belianis z Řecka. Toto, pak, pánové, je být živá Legenda a řekl, což je pořadí
jeho jízda, v níž, jak znovu říkám, já, ačkoli hříšník, jsem udělal profesi, a
tak dotyčný pánové, vyznávali vyznávat I; a tak se těmito samot a vylidněné
hledají dobrodružství, nálada záměrné nabídkou ruku a odložím na
nejnebezpečnější štěstí hází mi, slabým a potřebným.
Tento názor, já jsem odpověděl Walker; ale jedna věc mezi
mnoha jinými, zdá se mi velmi špatně z potulný rytíři a je, že když oni jsou u
příležitosti podniku velké a nebezpečné dobrodružství, což je zjevné nebezpečí
ztráty života, nikdy v té chvíli ocenila nezapomeňte pochválit Bohu, neboť
každý křesťan je povinen učinit v podobných rizik; dříve svěřené jejich dámy s
tolika vítězství a oddaností, jako by byly vaše dal: věc, že to se mi zdá, že
vůně poněkud pohanské.
Pane řekl Don
Quijote, který nemůže být v žádném případě, a by se dostanou do špatné věci
živá legenda, kdo udělal; že je již v užívání a vlastní kavalerii během živá
legenda, než zavazují zbraně tuvise některé skvělé datum jeho manželka, znovu
oči měkké a láskyplně, ptá se jim povzbuzuje vás a pomoci v pochybné trance
hukot; a i v případě, že nikdo ho neslyší, je povinen říci pár slov mezi zuby,
že se všechny mé srdce je svěřeno a desto mají bezpočet příkladů v příbězích. A
dosud není jasné, proč že by měl přestat spoléhat na Boha, že čas a místo pro
hacello v diskurzu práce. Se všemi to, odvětil Chodec, nechal jsem zábrany a
je, že mnohokrát jsem četl že slova mezi dvěma knights-errant, zámek a jeden
další CAMES na hněv a vrátit koně a aby se značná část pole a pak bez dalšího a
stát se najít víc, všechny běžící Dellosské a uprostřed běhu bude instruovat
své dámy; a co se stane, že schůzka je jeden spadá nohy posledního koně s
lalanza stranou, a další souhlasí nebudete také, aby se jeho hříva nemohl
přijít na zem; a vím, že není jak mrtvé konala svěřit Bohu v diskurzu této
velmi obdivovanou práce; lépe se slovy, že v závodě strávil k jeho paní,
strávil v co bylo a byl povinen jako křesťan; mnohem víc, než je potřebné pro
mě všechny knights-errant mají dámy, kteří svěřeno, protože ne každý miluje.
To nemůže být,
odpověděl Don Quijote: mohu říci, že nemůže mít potulný rytíř bez Lady, je tak
přirozené a tak je vlastní takové být v lásce jako nebe s hvězdou a jistě to,
že nebyl vidět historie, kde je halle živá legenda, bez lásky a o stejné věci,
která byla bez nich To neměl žádné legitimní pán, ale bastard a vstoupil do
síly kavalérie řekl, ne u dveří, ale zdmi, jako zloděj a lupič. Jako všechny
Walker, řekl, zdá se mi, pokud si vzpomínám, co četl že don Galaor, bratr
statečný Amadis Galie, nikdy nevzal lady ukázal kdo by mohlo být svěřeno, a
přesto to bylo méně a byl velmi odvážný a slavný rytíř. Na naší Don Quijote,
který odpověděl: pane, jediný vlaštovka nedělá letní; Čím víc vím, že to
tajemství bylo velmi dobře zamilovaný rytíř; mimo to chtějí všichni dobře,
zdálo se mu, několik dobře byl přirozený stav, který nemůže jít do ruky. Ale v
řešení přišel na to že je v pořádku že jeden singl, který udělal Lady ze své
vůle; což je encomendabaq velmi často a velmi tajně, protože cena tajné Knight.
Pak pokud je z
podstaty, že všichni rytíři musí být v lásce, řekl Walker, dobře si myslíte, že
vaše uctívání není, vzhledem k povolání, a to je to, že vaše uctívání nebyl
pyšný být tajn├í jako Don Galaor, uvidíte že můžu,
prosím vás, jménem této společnosti a na mé jméno, zemi, kvalitu a krásu jeho
paní, ona bude mít pro určitě každý ví, že je milován a podává kapesník a jak
se zdá nám sdělit Vaše milosti. Zde dal vzdech, Don Quijote a řekl: Nemůžu
říct, že pokud sladký jako můj nepřítel nebo ne pro celý svět věděl, že
sloužím; Znám jen říci, reagovat na to, že se tolik zdrženlivost je se mě ptá,
je jeho jméno Dulcinea del Toboso, do vesnice la Mancha domů; jeho kvalita musí
být přinejmenším princezna, to je královna a paní; její krása nadlidský,
protože v ní přišli udělat reálnější všechny atributy nemožné a chimérická
krásy qeu básníků dávají své dámy; jejich chloupky jsou zlato, jeho přední
Champs-Élysées, její obočí klenby nebe, její oči slunce, její růžové tváře,
korálové rty, zuby, alabastrové krku: Pearl, mramor jeho hrudi, rukama, jeho
blacura sněhu; a strany, které skrýval poctivost pro lidské oko, podle mě
přemýšlet a pochopit, že jediné samostatné úvahy mohou učinit mnohem dražší, je
a není porovnejte je. Prosapia, lineage a lineage by chtěl vědět, řekl Vivaldo.
Na které respondion Don Quijote: není staré Curcios, Gayos a Roman Cipiones,
moderní lovci a Ursins, nebo Moncadas a Requesens Katalánsko, ani menší než
Rebellas a Villenovas ve Valencii a Palafoxes Nuzas, Rocabertis, Corellas,
měsíce, Alagones, Urreas, soutěsky a Gurreas z Aragonu; Štětiny, Manriques,
Mendozas a Castilla Guzmanes; Alencastros, Pallas a Meneses Portugalska; ale je
to z Toboso la Mancha, rodokmen, přestože je moderní, tento velkorysý princip,
který může dát nejvíce urozených rodin příštích staletí; a já není replikováno
v tom, kde to není s podmínkami, které Cerbino na úpatí trofej zbraní Orlando,
řekl:
Nikdo se nehýbejte
to být nemůže
s Roland otestovat.
Přestože moje je Cachopines Laredo, řekl Chodec, to není
osaré dáte s z Toboso la Mancha, abych řekl pravdu, podobné příjmení zatím
nebyla k mým uším. Jak to nepřijde, řekl Don Quijote. S velkou pozorností
naslouchali všem řečem, dva a dokonce i na stejném pasáky a pastýři věděl
příliš mnoho nedostatek úsudku našich Dona Quijota. Sancho Panza si, když jeho
pán řekl byla pravda, nevěděl, kdo to byl, znali od narození; a co pochyboval,
že něco bylo v přesvědčení, že Linda Dulcinea del Toboso, protože nikdy takové
jméno nebo taková princezna někdy přišel do své zprávy, přestože žil tak blízko
el Toboso.
V těchto rozhovorech
měli, když viděli, že konkurzní podstaty, že dva vysoké hory byly vyšplhal až
dvacet pastýři, všechny s černou vlnou šaty a korunován věnce, které pak
připadala, ovčí které tis a které Cypress. Mezi šesti Dellosské přinesli
nosítka, s velkou rozmanitost květin a kytic. Viděl jeden z pastevců, řekl: ti,
kteří tam jsou ty, které přinášejí tělo Zlatoústý, a na úpatí hory je místo,
kde velel, že ho pohřbili. Proč byly spěchu dorazit, a to byl čas, to, co
přišla už měli vrh na podlaze a čtyři Dellosské s ostrými vrcholy, kopali hrob
vedle hard rocku. Recibieronse ty a ostatní zdvořile a pak, Don Quijote, a s
přišel, byli se podívat na nosítka a viděli v nich pokryté květinami tělo
zemřelo a oblečený jako pastýř, zřejmě třicet let starý; a přestože mrtvých,
ukázal, že to živě byl energický dispozice a krásnou tvář. Kolem něj byl ve
stejném vrhu nějaké knihy a mnoho prací otevřené a uzavřené; a tak, aby
vypadaly jako ty, kteří otevřeli hrob a všichni ostatní, kteří tam byli,
nádherné ticho, dokud jeden z nich že mrtví údajně do jiného: viz Ambrose, No,
pokud je místo, které Zlatoústý řekl, protože chcete, že je splněna jak
neprodleně poučené opouští v jeho. To znamená odpověděl Ambrosio, mnohokrát
řekl mi můj ubohý příteli historie jeho. Tam jsem řekl, že to bylo poprvé, kdy
úhlavního nepřítele lidského rodu a byl také tam, kde nejprve deklarována jeho
myšlení tak upřímný jako milence a tam byl v poslední době tam, kde skončil
Marcela omylu a opovržení; tak to ukončit k tragédii svého bídného života a
zde, v paměti tolik neštěstí, chtěla že mu položila v útrobách věčného
zapomnění. A obrátil se k Donu Quijotovi a chodci, pokračoval říkat: to tělo,
pánové, že zbožní oči hledáte, byl strážce duše, v nichž nebe dal nekonečné
část jejich bohatství. To je tělo Zlatoústý, který byl jedinečný v důvtipu, jen
zdvořilost, konec ve zdvořilosti, Phoenix v přátelství, Velká rychlost, vážné
bez domněnky, veselý bez podlost, a konečně, nejprve ve všem, co je dobré a bez
druhé všechno bylo ubohé sr.
Chtěl se dobře, nesnášel; uctívali, byl
opovrhován; žádal zvíře, to udržet na mramor, běžela po větru, dala hlasy
samotu, podávaná na nevděk, který dosáhl za cenu, které mají být vyvlastnění
smrti uprostřed závod svého života, který ukončila pastýřka, kterého se snažil
udržovat živé v paměti lidí , který by mohl ukázat, že dobře tyto doklady,
které se díváte, pokud nebyl přikázal, abych jim předat k ohni v doručení jeho
tělo na zem. Větší přísnosti a krutosti hraní si s nimi, řekl Vivaldo, jeho
stejného vlastníka, protože to není fér nebo úspěšné, že z kdo objednává to
bude splněn a mimo každý rozumný diskurzu; a Caesar Augustus měl, mu dobře,
když se konečně dát v provedení Boží ponechání Mantuano v jeho bude pokyn. Tak
pane Ambrosio, protože tělo svého přítele k zemi, nechtějí dát jeho spisy do
zapomnění; že pokud nařídil jako ublížil, není dobře, že jste dosáhli jako
indiskrétní, dříve, než se tak stane, vdechnout život do těchto rolí, které
vždy krutost Marcela, jako vzorek v časech, které přicházejí do života, odletět
a uprchnout z pádu do podobné útesy; Vím, že já a které zde dostáváme historie
deste v lásce a zoufalé přítel a my víme, vaše přátelství a době jeho smrti, a který
vlevo pokyn ke konci života: z nichž nešťastná historie mohou být odstraněny
účet byla krutost Marcela, láska Zlatoústý, víra vaše přátelství kde musí
zkrotit na cestu, která ji láskou desvariado před očima. Včera večer jsme se
dozvěděli smrti Zlatoústý a v tomto místě jsem musel být pohřben a tak
zvědavost a Škoda, že jsme opustili naše správné cesty a dohodli jsme se,
přijďte se podívat na vlastní oči co jsme měli oba zranil v oillo; a platbu
desta lítost a touha, která se narodila z nás prosil, pokud bychom mohli,
prosíme, Ambrosio diskrétní, alespoň já zapřísahám tě na mé straně, že nechat
vypálit tyto papíry, nechápu, vzít nějaké Dellosské. A bez čekání na Shepherd
reagovat, prodloužený ruku a vzal některé z těch, kteří nejvíce. Vidět, co
Ambrose říká: zdvořilost povolení tarry, pane, že jste již provedli; Ale
myšlení, že já nechám vypálit levou je marné myšlení. Vivaldo, kteří chtěli
vidět, co v novinách psali, pak otevřel jeden z nich a viděl, že titul: píseň
ze zoufalství. Slyšel Ambrose a řekl: Toto je poslední role, kterou napsal
ubohé a protože vidíte, pane, v období, které jste měli své neštěstí, číst tak,
že jste možná slyšeli, EU bude dobře vám platit které tarry otevřít hrob. Bude
to mi velmi ochotně, řekl Vivaldo. Všechny přihlížející měli stejná touha,
obrátili se do kola a on čtení jasným hlasem, který viděl a řekl:
ZLATOÚSTÝ PÍSEŇ
Od té doby má, kruté,
že je publikován
jazyk v jazyce a
jeden další lidí,
síly tvrdé nástrahy
Bude dělat, že samo
peklo komunikuje
zarmoucených truchlící
syn, můj hrudník
s společné využívání
mého hlasu twist.
A pár mé touhy, která
se snaží
mé bolesti a své
skutky,
strašlivý hlas bude
přízvuk,
a smíchal tím větší
trápení
kusy mizerně
hloubkách.
Poslouchej, proto
poskytují Pozorné ucho
ne na vzájemné zvuk
hluk
to z hlubin mé hořké
srdce,
Narodil se nucené
šílenství,
jako moje vyjde a své
zášti.
Řvoucí lev, Divoký
vlk
strašný howl, otřesné
pískání
šupinatý had,
strašlivé
Bbaladro některých
Monster, čarodějnictví
graznar Vrána a DIN
do kontrastu v
nestabilní moře vítr:
Už zničila neúnavnému
Bull
řev a vdova
tortolilla
citlivé klid, smutnou
píseň
ovdovělý sova, s
pláčem
všechny pekelné černý
gang,
Jít s nemocnou dírou
ven,
smíšené v syna tak
všechny smysly,
neplést
protože mi stojí za
to
vyprávět příběh žádá
nové režimy.
Tolik zmatku, ne na
písku
Tajo otec slyšel
smutnou,
Ani jeden z slavných
Betis olivy můžete:
že tam můj sotva bude
šířit
vysoké útesy a
hluboké jámy,
mrtvý jazyk a živých
slov;
Již v temné údolí
nebo prchavé
nahé pláže lidské
smlouvy,
nebo kde slunce nikdy
neukázal jeho oheň,
nebo jedovaté dav,
zvěřinec, který se
živí obyčejný Nislo:
Že se zaúčtuje v
opuštěné pustiny
chrochtání ozvěny
mého zla nejisté
zvuk své přísnosti
tak bez druhé,
pro čest mé krátké
osudy
Oni jsou hrazeny
širého světa.
Zabíjí opovržení,
vyděšený trpělivost
nebo máte podezření,
pravda nebo NEPRAVDA;
Zabíjí to žárlivost
důsledně tak silný;
Hádanky chybí dlouhý
život;
proti strachu
zapomnění nevyužít
pevně doufám, že
požehnané štěstí.
Ve všech jsou jisté,
nevyhnutelné smrti;
ale nikdy jsem
neviděl zázrak! živě
žárlivý, chybí
opovrhovaným a některých
podezření, že mám
mrtvý:
a zapomnění, do
kterého můj oheň avivo.
A mezi tolik utrpení,
nikdy nedosáhne
můj pohled vidět ve
stínu naději.
nebo zoufale snažit
já,
před tím extrémní mě
v mé stížnosti,
být bez ní navždy že
přísahám.
V mžiku můžete být
náhodou?
naděje a strach, nebo
je hacello,
jsou příčiny strachu
jistější?
Mám, je-li pevný
horlivost je před námi,
Ukončete tyto oči,
když mám vlasy
na tisíc zraněných v
otevřené duše?
Kdo nebude možné
otevřít široké dveře
k nedůvěře, když se
podíváš
opovržení a podezření
Oh hořkou konverze! z
pravdy,
a čistou pravdu ve
lhaní?
V oblasti ohnivé ráda tyrani
žárlivost! Získejte
železa v těchto rukou.
Přehrada, opovržení,
stáčené lano.
Ale běda mi! kruté
vítězství
Vaše paměť utrpení
utopí.
Umřu, na konci a
protože nikdy čekat,
Dobré suceso život,
nebo smrt
trvalé, já budu ve
svých snech:
Nebudu říkat, že
úspěšné že dobře chtějí
a že nejvíce
vyčerpání duše je zdarma
Chcete-li milovat
staré tyranie.
Bude říkat, že
nepřítel vždy moje,
má krásné duše jako
tělo,
a že je na světě její
zanedbávání mé viny,
a kdo ve víře zlu,
které nás
Láska udržuje svou
říši jen mír.
A s tímto stanoviskem
a pevné smyčky,
urychlení mizerně běh
aby mě vedly své
opovržení,
Nabízím do větru,
tělo a duši
Lauro nebo Palm
budoucí zboží.
Vám, že s tolika
křivdí vzorky
důvod, který mě k
tomu donutí
unavený životem,
které nesnáším;
pak vidíte, že to
umožňuje zřetelné známky
Tento hluboce bolí,
srdce
o jak rádi své
přísnosti nabízím;
Pokud například
vědět, že si zasloužím
na obloze jasné, o
své krásné oči
v mé smrti se trápí,
nedělej to,
Nechci, aby něco, co
si splnit
aby mou duši kořisti.
Před smíchy na
katastrofální příležitosti
Objevte na konci důl
byl váš večírek.
Další skvělá
jednoduchost je upozornit vás, desto,
protože vím, že je to
dobře známé sláva
v mém životě get tak
brzy po.
Pojď, je čas již,
hluboké propasti
Pojď a tantal s jeho
žízeň, Sisyfos
s hroznou váhu jeho
zpěvu.
Ticio přinést SUP a
také
s kolem Egion
nezastavuj,
Ani sestry, kteří
pracují obě.
A všichni dohromady
jeho smrtelný pád
traslaen v mé hrudi a
tiše
(Ano a jsou způsobeny
zoufalou)
Sing obsequias
smutek, bolest,
subjekt, který
odmítne i zadlabací.
A pekelné Porter tří
tváří
s ostatními netvory,
chiméry tisíc a tisíc
Pokračujte, bolestivé
kontrapunktu,
Další čerpadlo, není
lépe vypadá
že zesnulého amador
si to zaslouží.
Píseň ze zoufalství,
si nestěžují
Kdy nechat moje
smutná společnost;
dříve, tedy příčinou
se narodili
Při mé neštěstí
zvyšuje jeho ventura
i v hrobě Nebuď
smutná.
No vypadalo to že slyšel už píseň Zlatoústý, vzhledem k
tomu, který ji řekl, že si myslel, není že spokojen s vztah, který už se
doslechl o skromnosti a laskavost Marcela, protože si stěžoval Zlatoústý
žárlivost, podezření a absencí, všechny na úkor dobré creditto a pověst Marcela
, na které odpověděl Ambrose, jako ten, kdo znal dobře nejvíce skryté myšlenky
svého přítele; tak, pane, si musí splnit desa pochyby, to je dobře, že možná
víte, že když toto ubohé napsal tuto píseň byl přítomen od Marcela, který se
vydal na jeho vůli, zda použití s absenci jejich běžné jurisdikcí; a jako láska
daleko žádná věc není únava ji beze strachu, že nedávají obor, tak rozrušen,
abyste Zlatoústý představoval žárlivosti a podezření se obávali, jako kdyby
byly pravdivé; a to je na místě, pravda, že slávu hlásá dobroty Marcela; což by
bylo kruté a trochu arogantní a velmi odmítavá, stejné závist ani by ani může
dát jakýkoli nedostatek. Je to pravda, řekl Vivaldo; a chtějí číst další papír
Loos měl rezervované ohně, skvělá myšlenka ucpané (že se jí zdálo), najednou
jim nabídl v očích a byl na vrcholu trest, kde byl vykopán hrob, zdálo se tak
krásně Marcela pastor, předáním jeho slávu v kráse. Které dotud ji neviděl ji
pozoroval s obdivem a mlčení, a ti, kteří již byli zvyklí vídat to nebyli méně
selhání než ti, kteří nikdy neviděl. Ale jen Ambrosio viděl ji s vzorky
rozhořčeně nálady, mu řekl: Přijďte se podívat do šance, zuřivý bazilišek
destas hory, je-li s vaší přítomností nalili krve rány mizerně deste, komu své
krutosti si vzal život;? nebo se vrátíš chvástání v kruté činy vašeho stavu
zobrazení od tohoto okamžiku, jako další nemilosrdný Nero, oheň jeho spálené
Říma, nebo krok na této nešťastné mrtvolu jako nevděčné dcery k otci Tarquino
arogantní? Presto řekněte nám, kdo, nebo co to je víc rád, věděl jsem, že
myšlenky Zlatoústý nikdy přestal poslouchat vás v životě, bude to, i mrtvé, tě
poslouchat všechny ty, kteří jsou jeho přátelé říkali.
Nepřijdou o Ambrose,
na nic, co by řekl, Marcela řekl, ale jít zpět sám a pochopit, jak mimo důvod
jít všichni, kdo já vinu jejich tresty a smrt Zlatoústý. A tak bych všem těm,
kdo jsou tady stojím bdělí, který nemusí být dlouhý nebo strávit mnoho slov
přesvědčit pravdu do samostatné. Nebe má, jak říkáte, krásné, a takovým
způsobem, že aniž by silný na něco jiného, mně láska vás posune svou krásou a
pro lásku mi ukážeš, říkáte a přesto chcete být že jsem nucen milovat se
navzájem. Vím, že s přírodní tím, že mi Bůh dal, že všechna krása je hodný; ale
já nemůžu kvůli milované eser, nuceni co je milován krásnou milovat, kdo vás
miluje. a to by se mohlo stát, že amador krásná věc byla ošklivá, a je hoden být
nenáviděný ošklivost, padá velmi špatně říci necudnými pro krásné, aby mě
láska, ani ošklivá. Ale vzhledem k tomu, pokud to také krásu, tak se mají
spustit stejné touhy, které ne všechny handsomeness v lásce, pokládají někteří
šťastní a nevykresluje vůli. Pokud všechny krásy nejasně a tam by procházku
matoucí a mistaught vůlí bez znalosti v co museli zastavit, protože krásné
předměty, je nekonečný nekonečný musela být touhy; a jak jsem slyšel říkat,
opravdová láska se nedělí a musí být dobrovolné a není nucen. To je tak, jak
jsem přesvědčen, že je to, proč chcete nahlásit svou vůli silou, povinná ne
více, než řeknete, že chcete mě, dobře? Ale, řekni mi: jako nebe mě donutil
krásné I ošklivé, byl právě, že jsem vás stěžovat, protože já ne milovat?
Mnohem víc, než je třeba zvážit, že jsem nevybral krásy, které mám, to znamená
nebe mi dal milost beze mě ptát nebo escogella; a stejně jako had nezaslouží
být viněn za jed, který má, vzhledem k tomu, zabíjí, od přírody, mít ani já
merrezco se pokáral za to, že krásná. Krása v počestnou ženu je odstavec oheň,
nebo rádi ostrý meč, který mu vypálit, ani pořezaná, kdo jim nikde. Čest a
ctnosti jsou ozdoby duše, bez níž tělo, i v případě, že se nesmí objevit
krásný; jakoby poctivost je jedna z ctností, které do těla a duše více zdobí a
zvýšit, by ji ztratit, že je milován krásnou, souhlasila s úmyslem, že pouze
jeho chuť se všemi jejich síly a průmysl snaží ztratit? Se narodil zdarma a
zdarma se rozhodl samotu polí; destas hory stromy jsou moje společnost, je
jasné, že vodní toky, jeden z těch mých zrcátek; se stromy a vody jsem
komunikovat, mé myšlenky a krásu. Oheň, co jsem pryč a meč zaskladněno. Které
mají zamiloval s pohledem, který jsem rozčarovaný slovy. a je-li přání byly
založeny s nadějemi, nemít jsem vzhledem k jakékoli Zlatoústý, ani žádné jiné,
na konci žádný Dellosské, No to je to není moje práce, než zabil vaše tvrzení,
že jsem byla tak krutá; a pokud to je pro mě po jeho myšlenky byli upřímní, a
že to byla nucena reagovat na ně, že říkám, že když ve stejném místě, kde nyní
kope mě dobrotu svého záměru, jeho hrob objevil mi řekl, že moje bylo žít ve
věčnou samotu a jediné země proti plody mé vzpomínce a kořisti mé krásy; a
pokud se toto zklamání chtěl udeřit proti naději a plout proti větru, co hodně
je anegase uprostřed zálivu své hlouposti? Pokud bych ho podporoval, byla
falešná; Pokud jste lichotilo mu, že vás vyrušujeme záměr a účel. On on
zklamal, zoufal, aniž budou nenávidět: viz teď, pokud to bude důvod, dochází mi
vinu svého trestu. Si stěžují, že oklamal, zoufalství že ten, kdo sliboval
naděje, přiznat qeu jsem zmeškané hovory, pochlubit qeu, kterou jsem komora;
ale Nevolejte mi kruté nebo vražedné, na který jsem neslibují, podvodu, volat,
nebo se přiznat. Na obloze stále zatím nechtěli, že říkám, cíl a myslet si, že
musím milovat volbou může odejít. Obecné zklamání sloužit každý z nich jsem
požádal jejich konkrétní prospěch a pochopil odtud vpřed, že podle mě zemře,
nezemřeli žárlivý nebo nešťastné, protože kdo nikdo nechce, by nemělo být
žárlivost, že nešťastný nesmí být brát v úvahu opovržení. Volá mi fiera a
bazilišek, dovolte mi jako špatné a špatná věc: že mi volala nevděčný, není mi
sloužili. do neznáma, já nevím; Kdo kruté, nechoď za mnou; že tato šelma, tento
bazilišek, tento nevděčný, tento krutý a někdo neznámý, nebo je hledat,
sloužit, budou vědět nebo bude i nadále, v žádném případě. Jakoby Chrysostomovi
zabit jeho netrpělivost a křížem touha, je má na vině mé upřímné řízení a
skromnost? Je-li udržet můj úklid ve firmě stromů, by měli chtít přijít o to,
kdo chce mít, s muži, jak jistě víte, mít vlastní bohatství a chamtivost jiné
ne: jsem volné podmínky a ne jako mě;?? Ani jeden nechce ani nenávidět někoho;
Nemám ho podvádět, zeptej se, trápit s jedním, nebo jsem se zabavit i sám s
druhou. Upřímný rozhovor Pastýřky destas vesnic a péče o mých koz baví mě; mají
moje přání výrazem tyto hory a když jdou ven, je uvažovat o krásu oblohy,
kroky, které duši, svůj první domov.
A to říkal, nechtěl slyšet nějaké odpovědi, otočil se zády a
šel pro nejvíce uzavřen hory, který byl blízko, takže obdivoval, dle svého
uvážení a jeho krásy, na všem, kteří tam byli.
A některé vzorky
(těch bylo zraněno že silná šipka paprsky jeho krásné oči) bude následovat,
nevyužívají zřejmé zklamání, že slyšeli. Který ho viděl Don Quijote qeu byl
dobře využít jeho kavalérie zemdlená potřebným Panny, položil ruku na jílec
svého meče vysoké a srozumitelné hlasy, řekl: každá osoba, o stavu a stavu, aby
se odváží sledovat krásné Marcela, pod hrozbou pádu do mé zběsile rozhořčení.
Ukázala se jasné důvody malou nebo žádnou vinu, která má na smrti Zlatoústý a
jak cizí životy podbízet touhy některého z jejích milenců, jejichž příčinou je
jen qeu spíše než dodržet a pronásledováni, je ctěn a všechno dobro na světě se
odhaduje jako ukazuje, že je sama s takový upřímný úmysl v životě. Nebo protože
byla hrozby Dona Quijota, nebo protože Ambrose řekl jim, které jsou uzavřeny s
co by jeho dobrý přítel, nikdo pastýřů nepohnul odtamtud, dokud dokončil hrobu
a spálené papíry Zlatoústý, dám své tělo, ne bez mnoho slz okolostojící.
Zavřeli do hrobu s těžkým trestem, zatímco jen desky, které Ambrosio řekl,
myšlenka vyslat do citátem, že musel říci tímto způsobem:
Je tady Amador
ubohé ledové tělo,
Byl ministrem
dobytka,
ztratilo Neopětované
lásky.
Zemřel rukou
důslednost
krásná nepolapitelný
nevděčný,
s kým se rozšíří jeho
říše
tyranie lásky.
Rozprchli se nad hrob mnoho květin a kytic a dává všem
upřímnou soustrast svého přítele Ambrose zamítl ho. Stejně tak Vivaldo a jeho
společník, a Don Quijote řekl sbohem svým hostům a turistům, kteří prosili, aby
šel s nimi do Sevilly, pro jsou ubytováni tak najít dobrodružství v každé ulici
a každý kout nabídl více než v jiné. Don Quijote jim poděkoval za oznámení a
nálada, zobrazeno uctíváš, a řekl, že do té doby ne nebo jste měli jít do
Sevilly, dokud to rozebralo všechny ty hory loupežníky zloději, kterému bylo
slávy, které byly plné. Vidět jeho dobré rozhodnutí, nechtěl se chodci
obtěžovat je více, ale pokud jde znovu vystřelit, ho opustili a pokračovali ve
své cestě, v němž nepominul jim co můžete vyzkoušet, takže historie Marcela a
Zlatoústý, jako šílenství Dona Quijota; které odhodlán Hledat Marcela pastor a
nabídnout mu všechno, co mohl v jeho službách. Více není dohodnuto vás, jak si
myslel, jak tam je v řeči Verida příběhu.